czwartek, 14 lutego 2013

O tym, co można robić po herbacie

Po herbacie można zrobić taga. I można się nim wymienić. I można w takiej wymiance trafić na naprawdę godną przeciwniczkę, to jest - tfu - na godną wymienniczkę, bo na 2:16. Po lekkim kryzysie, drżących dłoniach i miłej wymianie zdań wirtualnych, okazało się że 2:16 to prawdziwa osoba! (Nieźle nie? Kto by się spodziewał.) Od tego odkrycia, Pinezce robiło się wyżej wspomnianego taga z prawdziwą przyjemnością. I już bez spiny.
Jest ulubiona nitka, nie ma ulubionych przestrzenności, bo tag ma być płaski. Jest barwienie herbatą i ecoliną. Jest też serwetka i trochę paciajów (różowych!!!). Jest i przesłanie kolażowe wycięte z różnych gazet, bo Pinezka wie, że 2:16 lubi kolaże.


Czaj i nowa pinezkowa koleżanka odkryta została dzięki Collage Caffe - kawiarni, gdzie serwują tylko papierowe dania. Podobno będzie ich więcej. Mniam mniam.
A od dziś Pinezka ustanawia nowy patronat dla Świętego Walentego - niech nam sprawiedliwie patronuje tagom!

8 komentarzy:

angel pisze...

noo, skusiłabym się na ten czaj:) pozdrawiam:)

Aka pisze...

Mmmm... no no :) super!!! Świetny pomysł!
ps. zakochałam się w tagach, więc patron pasuje ;)

druga szesnaście pisze...

to tag prawdziwie zaczajowany - excusez-moi - zaczarowany.
i mój, najmojszy!!!
i co teraz?
bo mi wcale nie dosyć wymiany z Panią Pinezką...

i tak, tak, jestem prawdziwa i zwyczajna całkiem. :)

dziękuję...............

Brunetka pisze...

Uuuuu a mój tag nie był płaski ni w ząb. No cóż... Mam nadzieję, że mojej wymianowej parze się spodobał :)

Iwona create pisze...

O rety... u Ciebie TAGowa manufaktura... pięknie, dwa razy pięknie :)

Olga Siedlecka pisze...

Świetny!

AgnieszkaAnna pisze...

o ciekawostka, taki nowy blog (nowy dla mnie, dla Ciebie to już pewnie jak wygodne kapcie)
...
to i ja się tu rozsiądę i poprzyglądam :)

Madlenia pisze...

jest cudowny! Różowe paciaje intrygują...:),a wpis jak zawsze świetny.